Antligen Fredag

Ja for mig iaf. Ar lediga imorgon pga Saint Georges day. Har fortvivat forsokt fa reda pa vem denna Saint George ar men ingen verkar veta. Hmm, konstiga engelsman ar. Som om en svensk inte skulle veta vem Sankta Lucia ar.

Kommer aldrig upphoras att forvanas over England och hur ja ja vet inte vad ratta ordet ar, men konstiga de ar.
Ute pa gatorna ser man skyltar, Som varning for alg skyltar men dessa ar varning for motorcyklar! Tyckte det var konstigt nog, sedan stotte jag pa varning for ankor!, varning for blinda manniskor!
Om en rondell kommer upp star det medstora bokstaver pa vagen SLOW cirka 20 ggr innan rondellen kommer. Vid overgangstallena star det pa gatan Look Right eller Look Left, om man inte kan lista ut om man ska titta hoger eller vanster, eller ens fatta att man ska titta at sidorna innan man gar over vagen, hur ska man da veta vad som ar hoger och vanster?
Den basta ar anda varningskylten Varning for pensionarer!! Alskar det, de varnar fo gamlingar!:D

Sitter just nu pa balkongen med ett glas vin och kopplar av. Fullt med folk pa puben.
Jobbarkompisen hade karleksbekymmer och har varit pa daligt humor hela dagen. Avslojade dock nagot han var ratt upprord over, att nar han och hans missus brakade tankte han pa mig. Naaaawwww sa sott:P
Tycker om honom, han ar en bra kille och de finns de inte manga over medans han tjej verkar trycka ner han en del. Tycker han fortjanar battre och sa det till honom.

Fastmannen gav mig ett gos pa lunchrasten och strok mina ben, han forklarade hogt och tydligt for vem som ville lyssna hur hariga ben ja hade. Halla, man kan inte ens se haren pa dem! Varfor kan han inte gilla mig for den jag ar och sluta klaga pa mig? Herregu han duschar inte ens varje dag, och med varat jobb ar det ett maste.
Kanner hur jag borjar dra mig undan fran honom och hans beroringar. Vet inte varfor. Vet inte vad jag vill. Alskar honom och skulle inte kunna sara honom. Plus att hans foraldrar raknar med mig. De tycker bada valdigt bra om mig och sager att jag ar det basta som hant min fastman pa lange och ser framemot att vi koper hus med dem sa de kan komma over oftare. Jag alskar dem tva med, basta svarforaldrar mojligt. Sa varfor kan jag inte vara nojd? Vad ar fel pa mig?

Fick skit idag pa jobbet fran fastmannen.
Jag lagade honom middag igarkvall och la undan en kyckling for hans lunch till jobbet.
Han log i sangen och tittade pa fotboll. Hela kvallen. Jag lagade middag, gjorde han kaffe etc etc och han kom inte ens ur sangen for att diska utan bad mig hamta det eller det. Med hans kyckling slangde jag in en burk med spagetti i tomatsas:)
Jag gav han sin lunch pa jobbet. En plastburk med en liten kyckling i och en platburk, med spagetti:D Han tyckte inte det var lika roligt som jag gjorde. Sa helt enkelt till han att om inte han gor ett skit for mig, varfor ska jag passa upp pa han? Han pratade inte med mig forens vi slutade jobbet.
Jag tyckte det var ganska komiskt dock:)
Nu ligger han dar inne i sangen, glor pa tv och rullar en spliff. Jaha, bli stenad ikvall igen.....

Jag saknar nagot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0