Its hard

Jobbigt. Vet att vi gor ratt men anda jakligt jobbigt.
Varit och gjort forfragan pa lagenhet idag. Finns en ledig har under.
Ingen balkong dock:(
Maste till the council pa fredag och se vilken hjalp jag,vi kan fa med ekonomin och deposit osv. Innan dess kan vi dessvarre inget gora utan delar fortfarande lagenhet och sang, vilket kanns ratt konstigt.
Vi ar vanner iaf.

Jobbarkompisen fyller ar imon och ar ledig, den javlen, sa ja ska jobba med stadaren ist. Han ar gay och sager inte ett ljud. Wihoo, ser verkligen fram emot det. Gav kompisen en puss pa munnen och onskade hn grattis innan vi gick hem. Gick en stot genom kroppen och mitt ansikte kandes som det fatt e elektrisk chock.
Han verkar valdigt saker pa att vi ska ha sex inom inte allt for snar framtid men har forklarat att jag forsoker bryta min gamla vana med killar som redan har flickvanner. Ar svart nar jag ar valdigt attraherad till honom dock.
Well well. c wat happends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0