Vad ar ratt eller fel?

Bara for att nagot kanns ratt betyder inte att det ar ratt.
Det finns saker som jag vill gora som skulle kannas bra och ratt for mig att gora men som jag inte skulle gora for att jag vet att det ar fel. Make sense?

Varfor ska saker och ting vara sa krangligt? Ju mer man vet och desto smartare jag, belfolkningen blir desto mer problem uppstar, de mer brak det bli och desta mer fragor utan svar.
med livlig fantasi uppstart mer paranior och mer problem dar till.

Jaja, jag kommer nog pa det ngn gang.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Har du någongång varit inne på min blogg? Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa den via bloglovin? :)



Jag designar också bloggar ( för ett billigt pris )

Vill du köpa en design? Kolla under fliken design på min blogg :)



Kram!

2010-04-19 @ 19:34:37
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: Lucke

bra blogg!

2010-04-19 @ 19:50:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0